Vi flyttar in en stund!


Jo, men så kände jag när jag såg det här hemmet - här kan vi lätt bo! Älskar köket, väggen som skiljer vardagsrum och sovrum och den grå färgen i sovrummet kombinerat med det solgula...japp, jag är hemma!

Och om man får vara lite såndär och göra som man ska i bloggvärlden och lämna en liten cliffhanger som ska bygga upp massor av förväntningar och så.. Då gör jag det och säger att håll gärna utkik här på bloggen för alldeles snart presenterar jag min WEBSHOP här! :-)

Bilder från Marie Claire Maison!


Kommentarer
Postat av: Lisa H

YAY! Webshop - Låter som en underbart bra idé!

2010-10-22 @ 21:06:07
Postat av: Proforma - Irene

Äääntligen... :)

2010-10-23 @ 00:32:40
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Ingen vanlig dag

Härligt med färgglada kök. Speciellt när det är dekorationen så att det är lätt att ändra. Spännande med en webshop!



/Kristina

2010-10-28 @ 12:55:56
URL: http://ingenvanligdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0