Lyx vs Budget!

Lampan köpte jag på högt uppskattade Bolagret. Ett par dagar senare upptäckte jag en väldigt snarlik lampa för MASSA mer pengar som jag nu tycker att jag har SPARAT!! :D Sånt gillar vi!

image77

Dålig bild - men försök att få med hela och samtidigt hålla upp den balanserandes på en ostadig pall...svårt!!!
Prislapp 199:- (finns i svart, grön, gul och vit)

image79
Min lampa ser exakt likadan ut både upptill och nedtill.
Prislappen på den här är 396 dollar hos Mossonline....(Ca 3500:- i svenska va??)


Kommentarer
Postat av: Cissan

Såna saker gillar vi! Spara pengar utan att veta om det. Jag gillar bolagret! De har så mycket fräcka saker, önskar det fanns en här var jag bor. Men jag brukar gästa den som ligger i Helsingborg =)
kram kram

2007-10-19 @ 21:33:22
URL: http://www.dsign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0