Leva!

Det är Lilla Soffbutikens koncept här i Göteborg (butik även i sthlm) och det låter väl som ett underbart koncept?! Jag besökte butiken i dag och de har verkligen fattat grejen, för visst är det viktigt att tillfredställa alla sina sinnen varje dag. Som de skriver på hemsidan;

"I vårt koncept har vi valt ordet Leva just för att vi tycker det är viktigt att göra det fullt ut med vacker inredning, god mat och ett glas gott vin, alla sinnen skall tillfredställas.
Våra butiker är indelade i fem olika inredningsstilar - Leva lantligt, Leva kungligt, Leva kustnära, Leva klassiskt, Leva trendigt.
De olika stilarna är väl sammansatta med olika material, färger, ljud, ljus och lukt. Vi vill ge dig chansen att inspireras, köpa ett helt rum eller blanda inredningsdetaljer från olika stilar."

De har alltså olika rum för de olika stilarna och det var härliga kontraster som upplevdes.

Med detta har jag gjort en ny kategori där jag då och då kommer att posta tips på möbelbutiker i Gbg som är värda ett besök!  Sååå avancerat, visst!! :-D


image173

Leva lantligt



image174



Leva kungligt

image175

Leva kustnära


Några av rummen, men de gör dem inte riktigt rättvisa ändå. Mycket bättre att besöka!

Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

Gu så bra att du kommenterade hos mig...så jag kunde hitta hit!!!
En massa inspiration!!

Å jo du, kom ihåg vad jag sagt om Anna!!
Hon kommer slå igenom så det låter
BOOOOINGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

=)

2007-11-03 @ 00:15:19
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Augnews

nice site keep it up ok

2008-01-11 @ 00:25:48
Postat av: Stefanjennifer

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2010-05-14 @ 07:56:01
URL: http://stefanjennifer.3steps.com
Postat av: fake oakley

Sunrays are harmful for your eyes, skin and hair. You can protect your skin from sunburns by using a sunscreen lotion but unfortunately there are no lotions or eye drops to protect your eyes from the sun. Hence, <a href="http://www.fakesoakleysunglasses.net/">fake oakley</a> are right what you need.

2012-04-20 @ 09:33:35
URL: http://www.fakesoakleysunglasses.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0