Äntligen!


Något för oss som inte kan ta hand om levande växter, som har ihjäl allt grönt som passerar tröskeln. :-D
Nä, riktigt så illa är det kanske inte här, men för mycket växter är helt enkelt inte min melodi. Jag äger en Monstera (fått av systeryster) och en orkidee(fått av mamma) som jag är väldigt förtjust i...sedan står där (i ett hörn) en svärmorstunga som min kära mor ställt hit under högljudda protester från mig - dock bortviftade såna med invändningen att vi måste ha lite grönt som renar luften. Omtänksamt!? ;) Men det gör den tyvärr inte snyggare! :-))

Men kolla här! Krukväxter i annorlunda format...närmare bestämt i rostfritt polerat stål. Ett par såna hade funkat, hör ni det!! ;-)


image200
image201


Hämtat från Alex Davis Design!


Kommentarer
Postat av: Cissan

så coola! Hade varit kul att ha en sån oavsett om man har grøna fingrar eller ej =)
Den nedersta var snygg och kaktusen var tuff
kram

2007-11-22 @ 12:35:17
URL: http://www.dsign.blogg.se
Postat av: Sandra

Visst hade det! :-) Jag håller med dig...och kaktusen, den ÄR tuff!
KRAM!

2007-11-24 @ 17:12:14
URL: http://creativeactivity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0