Modern konstnärslya

Eller lya var väl en underdrift. Se så vartenda rum verkligen badar i ljus och rymd och de vita väggarna och golven lyfter upp det hela ytterligare. De mörkare och robusta träslagen passar i mina ögon perfekt i såna här hem. Annars kan jag vara lite sådär med dem. Kolla också rummet i rummet - vad är det för något kul? Jag ser bara att själva konstellationen är snygg. Min knaggliga skolitalienska var inte ens knagglig, den var liksom helt borta märkte jag nyss..










Bilder från ATCasa!


Kommentarer
Postat av: Tonia

This is such a lovely space. The view in the "office" is awesome.



PS. Found you via Desire to Inspire. Great blog.

2010-04-17 @ 12:52:01
URL: http://www.chicmodernvintage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0