Tävling 1

Små detaljer som gör vardagen lite roligare. Jag såg nyligen på något tvprogram en liknande väskkrok och tänkte att för mig som aldrig lägger väskan på golvet (det betyder otur enligt en del och vidskeplig som jag är behövde det bara sägas en gång:)) hade den varit perfekt. Glad blev jag då jag såg att man kan tävla om en sån hos bloggen Qreate by Maliin Stor. Självklart är jag med och håller nu tummar för vinst'!

hangande1

Bakom varumärket AnnaViktoria står Viktoria Månström som baserat  sin verksamhet och har sin ateljé i den jämtländska fjällmiljön. Med gedigen formkänsla och sinnlighet blandar hon det gamla och det nya. Inspirationen hämtar hon både från fjällen och hantverksrötterna i Dalarna. Passionen är att förena de vackra mönstertraditionerna med funktion och nutid. AnnaViktoria designar bland annat praktiska väskor, med mönster från dåtidens korsstygnsblomma, för dagens kvinna i arbetslivet. Med tradition och passion gör AnnaViktoria vår vardag både enklare och vackrare. På hemsidan hittar du även en webbshop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0