Hjorttrenden - ..

.. och djurtrenden överhuvudtaget -är en trend som jag tycker om. Något jag däremot inte tycker om är uppstoppade riktiga djur, de ger mig the creeps helt enkelt och jag känner mig utstirrad om det sitter ett riktigt älg eller hjorthuvud på väggen. Inte konstigt att Naturhistoriska museet aldrig varit något för mig:).
Därför är det så bra att man just nu har mängder av alternativ att föra in olevande djur i sitt hem. Det här var en av de bästa varianterna jag sett....den hade funkat finfint hemma hos mig! :-D

image145

Tyvärr är den hemskt dyr (läs 5900 USD) så om någon möjligtvis skulle stöta på en budgetvariant - hojta! :-)

Här hittar man den!

Kommentarer
Postat av: Cissan

Gissa om jag blev glad! Klart du får länka till mig, jag länkar till dig med =)
Tack för komplimangerna =)
kram

2007-10-19 @ 21:27:41
URL: http://www.dsign.blogg.se
Postat av: Purple

Oj, vad häftig, håller med om att den är klart bättre än den riktiga uppstoppade som är lite småläskig.

2007-10-20 @ 19:52:46
URL: http://purplearea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0